Anmälan vinterspinning

Anmälningarna strömmade in som vanligt kl 20:00 när anmälningstiden startade. Nästan alla platser gick direkt. Just nu så finns det 4 platser kvar så känner du på dig att du vill vara med men glömde anmäla dig är det hög tid!

Jag har suttit o svarat på ett antal anmälningsmail och hoppas att alla av er som anmälde er har fått svar. Har jag missat någon så hör av i dig snarast!

Nu gäller det att trimma ihop sista delen av passet så att det blir något bra den 27/10

/T

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Anmälan vinterspinning

  1. Morgan Karlsson

    Vill gärna ha en plats.

    Tack för påminnelsen Best regards / Med vänlig hälsning, Morgan Karlsson

  2. Niklas Mattsson

    Finns det en plats så är jag PÅ👍🏼

    Hälsning Niklas Mattsson

    • Hej Niklas. Om jag inte kommer ihåg fel nu så finns det 2 platser kvar så en av dessa är din. Återkommer med mail i morgon som bekräftelse

  3. FernandoDiogoJr

    Vill också hänga med.

    • Hej Fernando. Just nu är det fullt. Jag har satt upp dig på reservlistan. Även om du inte får en riktig plats så brukar det inte vara problem att komma med för det brukar alltid finnas någon ledig cykel för att någon inte kan eller är sjuk.

Kommentera

